Cp-lycklig!

Något som gör mig (ursäkta uttrycket) men helt jävla cp glad!
Det finns två grejer som gör mig helt extra glad och bara av att tänka på det så blir jag lycklig!

Min Maja!
Denna lilla ungen!
Man tror inte att en liten liten krabat kan ge så mycket kärlek. Själv har jag aldrig träffat någon som kan få mig att må så bra som Maja gör. Hon är ju min älskade solstråle! Jag kan må hur skit som hellst så träffar jag skit ungen så kommer hon springande emot mig. Då känner jag ett glädje rus i hela kroppen. Alla säger de om sina barn å nu är visserligen inte Maja mitt barn, men jag säger det ändå, Maja är inte som alla andra barn. Hon är speciell, på alla sätt som finns.
En läskig sak är hur fort hon blir stor! Hon fyller 3 iår. 3 ? Hon ska bli syster och grejer snart. Det är helt galet. Hon kommer bli den bästa systern man kan tänka sig det känner jag. Och jag längtar till hon blir stor, och jag hoppas verkligen att jag blir för henne som hennes mamma är till mig en idol. Under hela min uppväxt har jag alltid velat vara å bli som Majas mamma Katarina! Ååh så vill jag va för Maja! Någon som hon kan komma till vad det än är. Man vet aldrig vad som händer.

JAG ÄLSKAR DIG MAJA ! Du är det bästa som finns i hela världen! <3


Den andra saken får ni höra om imon eller inatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0