Tidsfördriv!!

Övrigt:
Vem var den senaste killen du pussade? - Jadu, det hade ni allt velat veta ;)
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Kan inte påstå att jag räknat, men antagligen hälften av kontakterna.
Gillar du nån nu? - Det vet man inte.
Vad gjorde du inatt? - Kollade på OTH och somnade som en gris.
Och i förrgår natt? - Kollade OTH och pluggar.
Vad gör du innan du ska sova ? - Kollar mobilen och facebook
Kan du prata med din mamma om allt? - Ja det kan jag.
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - Det hade väl varit konstigt om man inte berättade det.
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? - Om jag hade haft någon så ja, det är klart.
Choklad eller glass? - Såklart choklad :)
Stövlar eller sneakers? - Beror på vad man ska göra :)
Kjol/klänning eller jeans? - Jeans fast hellst leggins :)

Fakta:
Hårfärg: brun typ :)
Längd: 170 cm
Frisyr: Just nu uppsatt i en toffs.
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 41
Humör: Trött, men glad.
Vänster eller högerhänt: Högerhänt

Tio saker om ditt liv:
Har du nånsin varit kär? - Ja, faktiskt..
Tror du på kärlek? - Ibland.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Både ja och nej.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Det har jag, men det var längesen.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Det har jag nog, tyvärr.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Beror på hur man ser det.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - OOHJA!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Det gör jag faktiskt.

Det där eller det här:
Kärlek eller rik? - Kärlek
Vin eller öl? - Öl..
Dag eller natt? - Natt om jag har sällskap, annars dag.
One night stand eller förhållande? - Just nu hade jag mer än gärna ha ett förhållande, men det är ju inte bara att ta första bästa :)
Tv eller internet? - Internet
Pepsi eller cola? - Cola såklart.
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Beror på vem man är med.
Färgfoto eller svartvita? - Beror på vad man ska ha de till.
Telefonkontakt eller face to face? - Face to face

Tio "Har du nånsin":
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ....
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Nja, försöker ju leva i det där att aldrig ångra något. Allt som händer har en mening.
Har du hoppat bungy jump? - Nej, men jag skulle så gärna vilja.
Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej ingen allvarlig.
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej xD
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - OOHJA.
Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, vem gör sånt xD
Har du nånsin tyckt att världen suger? - OOOOOHJA!

Random:
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej, jag är en snäll tjej, har bara blivit stoppad några gånger, med bil, fått hälla ut sprit, mm..
Sover du helst själv eller med någon? - Såklart med någon för det är tråkigt att sova ensam.

Skulle du:
Skulle du vilja vara längre? -Ja det skulle jag gärna varit.
Skulle du vilja kyssas nu? - Såklart, menvill inte direkt kyssa Conny. (Brorsans hund)

Kan:
Kan du röra på öronen? - Lite grann.
Kan du slicka dig på näsan? - HAHA kul skämt, definitivt inte.
Kan du kolla i kors med ögonen? - Jajjemensa.
Kan dina föräldrar lita på dig? - Japp :)
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Aldrig.
Kan du va på en fest utan att dricka? - klart jag kan.
Kan dina vänner lita på dig? - Ja, det kan dom.
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej tack :D
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Det är svårt, men det går.

Har:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Jajjemensan.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Ja.
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - Neej, har bara varit tillsammans med småpojkar. Lammkött,skämt å sido.
Har du blivit påkommen när du har haft sex? - Ja.
Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej.

Vem:
Vem älskar du? - Min familj.
Vem är den bästa artisten/gruppen? Håkan Hellström, Elisas.
Vem pratade du senast i telefon med? - Pappa
Vem är snällast i världen? - Jonas
Vem vill du prata med nu? - Hemlig ;)
Vem sov du senast med? - Sabina :D
Vem vet allt om dig? - Emely, Sabina, Emelie *3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0