Ett liv utan facebook och telefon!


På måndag morgon, kommer jag börja mitt 5 dagars liv utan facebook och utan telefon!
Hur detta ska gå är frågan.
Jag kommer vara inne på facebook och spela Cv..
Men skriver ni på chatten får jag tyvärr inte svara, så tror inte att jag dissar er.
Bada ett Vad jag har att klara detta. På fredag 11 på morgonen kommer jag svara på alla sms och grejer.
Är det något viktigt får ni maila xD haha.
[email protected].
Lixom back in the days ;)

Jag har tre sms om dagen till en människa, som jag faktiskt smsar med vaqrje dag, så där fick jag "fuska" lite.
Ska bli ganska kul faktiskt.
Kommer skriva mera på bloggen nu, om hur detta går mm.
Så ni får läsa här, och kommentera så jag inte får psykbryt här, utan någon respons från den ytrevärlden.
Och vill ni prata finns ju hemtelefonen. :)
Jag är väldigt nervös, haha.
Måste klara detta :D <3

Gonatt på er sötnosar, imon är det bugg :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0