The end.

Ibland trodde jag faktiskt att jag betydde något för dig? Många gånger trodde jag att jag kunde kalla dig min bästa killkompis! Många gånger fanns jag för dig! Många gånger förlät jag dig för att jag inte ville förlora dig?
Vad fick jag tillbaka rätt i ansiktet?
-"men Hanna, vi är faktiskt inte ihop??"
No shit ! Du måste vara ett geni som räknade ut det?!
Men det är väl inte okej att ljuga ändå? Eller tydligen du verkar tycka det!
Det värsta är att du inte själv vet vad som är sant längre. Lögner föder andra lögner och så är det!

Det är svårt att släppa taget om någon som varit en extremt stor del av dig sedan han kom in i ditt liv! Men ibland måste man!

För några veckorsen började jag förstå att detta var det sista! Det var dax! Men trodde aldrig att det skulle sluta såhär.
Du å jag skulle ju vara vänner! Men det är väl bara jag som gjort helt fel i valen jag gjort!

Jag älska dig kompis!
Önskar dig all lycka!
Kommer sakna dig, fast vi kommer ses. Vi umgås med samma människor och jag kan inte ljuga å säga att jag inte bara vill kasta mig i dina armar å önska att allt var som förut! Men tiderna förändras! Vi också!


Ha det så bra min fina underbara vän!


Kommentarer
Postat av: Emely

<3

2012-12-16 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0