Hej igen era crazy allan! :D

Hejsan på er igen !
Två på en dag, när hände det senast. Tror aldrig det har hänt förut, inte detta halvåret har varit riktigt dålig på att skriva. Men kanske är detta en väg tillbaka ? Vem vet ? Det återstå att se.
 
Känns som att någonting konstigt hände förut ?
Jag vet inte vad. Men jag gick från en dam på jobbet och bara kände en jätte varm känsla inom mig, blev jätte glad och kände hur allt bara blev otroligt mycket bättre.
Det var kallt ute men jag kände mig helt varm (Låter lite som att jag kissade på mig, men det gjorde jag inte :P)
 
Jag beundrar faktiskt er. Asså jag vet inte vilka ni är som läser ?
Men jag ser att jag varje dag, hur dåligt jag än skriver, så läser ni. Asså vilka är ni ?
 Jag är fett nyfiken..
Jag vet ju hur jag själv är, jag läser mina bästa vänners blogg och mina värsta fienders. Så vem är ni ?
Bästa eller värsta ? Eller bara något mellan ting kanske. Kan ju vara så också... :D
Ni är ialf för gulliga och ni gör mig glad!
 
Nu ska jag skriva om mitt fantastiska jobb!
För jag gillar det, mina underbara arbetskamrater och mina fantastiska vårdtagare.
Jag går ALLTID från mitt jobb med ett leende. Inombords så ler jag alltid.
Det är helt otroligt. Det är då man vet att man faktiskt för en gång skulle har gjort ett rätt val i sitt liv.
Hemtjänsten låter inte så jävla maffigt och pampigt, men jag skulle inte kunna tänka mig något annat arbete just nu. Man vet aldrig hur det ser ut i framtiden, men just nu känner jag så.
Tack alla vårdtagare och framför allt mina arbetskamrater. Ni lyser upp mina dagar !
 
Nu ska jag gå hem från jobbet, är trött och vill bara sova. Så det är ju väldigt tur att jag slutar nu så jag kan åka hem och sova!
 
PUSS!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: beckabrun

haha dom allra bästa läser din blogg såklart! nån måste ju hålla koll på dej ;) <3

2012-12-23 @ 01:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0