Nils Arne Wilhelm Eriksson <3

4 år min fina! <3
Saknar dig otroligt mycket!
Jag vet att du har det bra, jag känner det i hela mig att du har det bra. Men jag skulle så gärna vilja ha dig här hos mig. Hos oss, vi alla älskar och saknar dig!
Bara 70 år gammal försvann du som en vind. Ingen kunde förstå! Tror aldrig att vi kommer att kunna förstå, eller om vi ens vill förstå. Ju mer jag tänker på det ju mer inser jag att livet inte är rättvist! Det kommer aldrig att bli rättvist! Du är den bästa farfarn i världen och var du nu än är så vet jag att du vakar över oss allihoppa! Du var en mycket speciell underbar människa! Du var alltid den farfarn jag velat ha. Lixom mina andra mor å far föräldrar! Vad skulle jag gjort utan mormor, morfar, farmor och farfar? Ni är mina änglar och ni ställer alltid upp vad det än är! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta!
Jag är lyckligt lottad att jag fick ha alla så länge, farfar lämnade världen för 4 årsen men annars har jag alla kvar!
Men jag saknar dig varje dag farfar!
Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0