Mr.X

Aaaah, just det, sanningen om Mr.x
Asså jag skrev det där om Nasrin och hade inte ens tanke på att folk skulle bry sig, men det väckte tydligen väldigt mycket uppmärksamhet, eftersom folk som inte har pratat med mig eller brytt sig ett skit det sista frågade mig på både sms, facebook och samtal. typ 5-6 stycker. Klart det inte finns någon kärlek i mitt liv just nu förutom Nasrin då... Men nu snackar jag pojkkärlek, skulle jag som älskar singellivet just nu, skaffa pojkvän. Nej nej..
Men det är klart alla är sååååå fruktansvärt nyfikna här i hålorna som finns här runt omkring så det är la så det är.
HAHA! Det roligaste var ju ändå att ett ragg hörde av sig å frågade och var jätte besviken. Galet, verkligen folk man inte trodde skulle bry sig !
Men jag svarade inte på något i frågan om Mr.x, så ta inte åt er av att jag inte svarade, det var mest kul eftersom ni verkligen trodde att Hanna skulle överge Singellivet så lätt. HAHA.
Och att jag skulle vara kär å galen, aah möjligvis, galen då, men kär NEJ. Jag vet inte vad det är. Har aldrig varit kär å kommer aldrig att bli det.
För ni läser en bruds blogg å hon har blivit rädd för ordet, pojkvän och kärlek! ;)
Men det var ju kul att ni fick något att prata om ialf för det hörde jag att det pratades en del om :D
Skönt att höra att man fortfarande är samtalsämne nummer ett ;)
Ni älskar att hata mig så är det bara :D
Tack för att ni gav mig ett gott skratt ialf :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0