Hard work, work!

Min näst sista dag på jobbet idag, för den som har missat det.
Jag slutar om en kvart och den har jag bara mitt pass imorgon kvar.
Jag tycker det är jätte tråkigt, eftersom jag verkligen tycker om honom jag är assistent åt.
Så nästa vecka blirre och åka och söka jobb. Var? Överallt :)
Ja har jobbat med detta i 2 år nu. Den 19 September 2009 hade ja mitt första pass som personligassistent.
Men just nu hoppas jag bara att det passet imon blir det sista som personligassistent. Men för ett tag är det sista, jag är ju fortfarande anställd av kommunen och jag hoppas dom ringer när allt har ordnat upp sig. Känns tungt å lämna detta. Inte bara min brukare utan allt runt omkring. Arbetskamraterna också. Man träffar som mer än vad ni tror faktiskt.
Kommer sakna allt. Men det är väl bara å söka nytt. Finns något bra å något dåligt med allt.

Men men , nu ska jag vänta på att min andra personal kommer som ska byta av mig, så ska jag gå hem å kurera mig. Så jag är i toppform imon, när jag ska jobba och ha en som går bredvid mig :)

Hörs sen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0