Förlåt! <3

Finns en orsak till att jag inte skrivit på ett tag, fick reda på att en speciell människa läste bloggen, så jag slutade blogga en vecka :)

Ja vad ska man säga, har massor att berätta. Faktiskt...
Nu har jag varit singel i 2 månader typ och det är underbart.
Självklart finns det en pojk som Hanna tycker lite extra mycket om.
Men även om jag bara vill vara singel hade jag inte haft något emot denna karlakaren..
Men det är la alltid så det man inte vill ha kan man få och det man vill ha kan man inte få.
Är ju såhär, att det finns en liten flickvän ivägen mellan mig å honom!
Illa xD

HAHA.. Men vet ni att jag har inte tid nu, för njag ska på kräftskiva ikvl :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0