Bilder från Midsommar!

Bara lite sent, men hittade dom nu.
På Blattens dator :D

Vi börjar med en riktig höjdarbild! :)

Alex, Nicke å Agge! :)


Jonas å Emely (:


Jag å Nasse :)


Fiiiia å Johan :)


Alexandra, Simon å en Nasrin xD


En full sak ! :)


Mina fina <3


Min fina Nea å Memme :)


Fina ni <3


Memme, Neis, Hanna å Nasse.
SKJUT HENNE :D


Dom finaste´flickorna i världen!
Emmy, Nea, Hanna å Nasrin :D


Nasrin och Johan! :)


Linnéa, Charlotte och Nasssse :D


Jonas å Nasrin,
Det är bara så att man saknar vissa mer än andra!


Nasrin å Memme ! :)


Lite johan, simon, haggan, niclas, emely, sophia, memme å lite jag!

Här avslutar vi det! Underbart rollig nyår med, lek, supande och massa skoj!
Tack alla fina å underbara!


Kommentarer
Postat av: charlotte

Nyår?? hahaha ;)

2011-09-09 @ 18:01:43
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHA ! Läs inte texten :P Kolla bara på bilderna ;)

Jag är ju lite efterbliven som du vet :P

2011-09-10 @ 00:51:27
URL: http://hannamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0