With the lips of an angel!

Nu är jag hemma. ÄNTLIGEN eller ?
Jag älskar verkligen Värmland, men det är alltid skönt att komma hem.
Men förhoppningsvis är Värmland snart hemma (:
Har haft en helt galet kul helg faktiskt!
Tack alla som varit en del av den.
Nu hem till verkligheten och tillbaka till jobb ocgh grejer. Vill ni veta en kul grej, som ni inte får glömma att om exakt 2 veckor och 6 dagar så är jag på Rhodos. :)
12 Juni åker jag :D <3
LÄNGTAR...


Ville bara påminna er ;)
Hotellet är grymt och vi bor inte alls långt från Rhodos bargata och inte heller långt från gamla stan som alla säger vi måste besöka! Kosta va de kosta vill ;)
Helt underbart ialf <3
En vecka tillsammans med dom bästa tjejorna of my life <3

KÄRLEK!
En grej till SARA LÖFGREN JAG SAKNAR DIG DIN UNDERBARA SAK ! <3

Nu ska jag baka tårta för ikväll ska vi på kalas för Dixon fyller år :D
Grattis på dig!


Och Grattis på världen underbaraste Mikkz som också fyller år <3
Kejsare för alltid min underbara vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0