tjofräs! :)

Hejsan hoppsan! Nu ska jag försöka mig på tidsinställt inlägg ;)
Klockan ska vara 15.00 när ni kan läsa detta :)
Och då är jag och träffa Maja min ängel! =)
Min ledstjärna i allt! Jag älskar dig över allt fina du <3
Nu sitter jag i Kungsbacka, eller nej just det Röshult, jag får inte säga Kungsbacka för Nea, för det ligger utanför Vem bryr sig ;) haha Dom är ju Kungsbackabarnen <3
HAde en jätte trevlig kväll igår men min mage e konstig kändes som jag skulle spy, så jag gick och la mig vid 00.00 tyvärr :) Men det blir en hel helg i kungsbacka "Röshult" . Idag ska vi mysa med kött, potatis å sallad :)
Imon ska Johan vaa med på fisketävling som Daniel H har fixat :)
Alltid lika underbart att va med Linnéa :)
Underbart fina du <3 Tack för att du är den du är <3
SÅhär kan det bli om man festar i Kungsbacka xD (inte igår)
KÖSS Å SMÄÄÄK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0