Kärlek på er!



Hur snygg är den inte ?
Jag vill ha funderar starkt på det faktiskt ...Sälja min och köpa den vita ? ehm...
Får se ... Vill ju ha femman i September med så kanske skiter i den vita och tar 5 istlt ! =)



Sitter på jobbet och har sååååååååååååååååååååååååå roligt :)



Just nu så längtar jag till Torsdag för då ska jag träffa en underbar människa som jag saknat på mååånga sätt! :)
Vi ska bara mysa å ha det mysigt som förr helt enkelt <3

och tjejer ?? kan ni fatta att det är 1 månad kvar ? ååååh LÄNGTAR!!!! <3
Nasrin och Fialotta EN MÅNAD KVAR !!!!


Kan man låta bli att älska det redan?



Just de på tal om något helt annat ! så är det stundenter i massor nu . :)

27 Maj - Emelie
31 Maj - Pontan
9 Juni - Viyan, Lizette, Rebecka, Petter å alla dom
10 Juni - Kim

ÅÅÅH jag som älskar stundenter allt är så underbart man tänker tillbaka och saknar det !

Jag saknar faktiskt skolan väldigt mycket !
När jag väl gick i skolan hatade jag det, men det är nu man förstår vilken otrolig trygghet det är i skolan !
Man vet vart man ska och man vet vilka man träffar! Asså nu låter det som att jag saknar att plugga men det gör jag inte. *Jag saknar gemenskapen :) <3


Jag uppdaterar säkert mer nu när jag vet hur man får bredband genom telefonen :)<3


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0