Gonatt Tellus!

Imon ska jag jobba så idag blir det tidig läggdags!

Jag saknar min älskling!
Ska åka och hälsa på han imon efter jobbet!

Eftersom jag bor hos Nea nu så ses vi ännu mer sällan än vad vi brukar :(
Men ska överraska honom imon, för jag ska jobba en stund imon... :)
Hoppas han inte läser detta :)

Johan!
Jag älskar allt med dig.
Och för varje dag som går växer känslorna mer och mer för dig!
Och just nu känns allt bättre än någonsin mellan oss!
Du är den vackraste jag vet!
Mitt hjärta <3



GONATT bloggar imon mera LOVAR ! <3 KÄRLEK PÅ ER !
(Glöm inte att det funkar att kommentera nu )
Hanna fixar vettu ;)


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-05-16 @ 09:00:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0