Ett rum med 4 vita väggar!

Kan väl inte bli bättre än såhär!
Jag tycker verkligen inte om sjukhus!

Det är tråkigt möblerat, tråkiga färger och framför allt Stämningen!
Dom kunde fixat stämningen:
-Haft färg på väggarna.
-Haft finare möbler.
Ska inte sjukvården vara bra?
Jag tycker att det hade blivit bättre för om man har fint omkring sig så känner man sig mycket fräschare!

EN sak till, sjukhuskläderna som man får låna.... Visst JÄTTE sköna, men ehm ? Fula som stryk!
Men men nu ska vi inte klaga en grej är väldigt bra här. Personalen är JÄTTE trevlig. Och det är väl egentligen det viktigaste, eller hur  ?
Dom bryr sig verkligen, kommer in var och varannan minut och frågar hur det är!
Så så sätt gillar jag verkligen detta stället.

Vilket hade gjort er gladast ?

Vita tråkigt väggar ?


Eller...

Rosa fina väggar ?


För  mig är det lätt. Jag väljer lätt den rosa. Den ger ju 100 gånger mer livglädje än den vita..
Men men shit happens eller något! :)

Det var allt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0