*En rutten cykel och 7 små dvärgar!*

Hej å hå du gammelsmurfblå!

Vad jag får allt ifrån ?
Finns bara ett svar och det är "glöggen"

Jag och Emely tänker nu säga Gonatt Världen! :)

Det blev en liten roadtrip och hälsade på min goda vän gammelsmurfen i Köttbulle =)
Robert "Bob" Eskilsson! :)
"Tyvärr brudar han är inte singel xD"


Efter Roadtrippen blev det hem och börja spela :)
Back in times..... "King.com" sitta upp hela natten och inse att klockan tickar.
Nu är klockan 03.34 och det är änna dags nu eller va säger ni ?
Eller ni sover nog redan! TÖNTAR ! skoja! ;)

Har haft en underbar kväll/natt med underbara Kan tåla! (HUMOR JAG VET)
Måste göras bra mycket oftare!
VI har inte träffats på 3 månader och det märks inte ens.
Det känns som igår!

Nu blir det natten sötnosar!
VI säger PEACE AND OUT!

(NU är jag så trött så jag inte ens orkar förklara bilden xD )
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0