Det sötaste ni någonsin sätt!

Fast vet ni, jag ljuger LITE i min rubrik, för ddet ni ska få se är det näst sötaste!
För det sötaste för mig kommer ju alltid vara Maja <3

Maja kan få hela min värld att stanna!
Hon kan få mig att må så bra!
Jag älskar dig Plutten <3

Men men nu kom jag av mig från ämnet!
Här kommer det söta jag pratade om !


Frans å Hille två stolta hanar i floket som gärna bråkar och ska visa vem som här bäst!
( Hille vinner alltid "men säg inte till Nea att jag skrev de" )


Fotomodellen Hille - synd bara att Linnea tog kort samtidigt, hon hade en blixt som kunde få vem som hellst blind i 3 timmar. :P


Frans (Eller Frasse som jag kallar honom ;) )


Hille du underbara kisse <3
Avlutar med den underbaraste katterna av alla Hillepille. Han är gooooo!


Se u later Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0