*Fantastiska minnen blir till fantas... aah ialf bilder*

Jag kolla igenom facbook bilderna. Och känner att det blir min skyldighet att lägga ut lite flera minnen, som är några av mina favvoriter :) <3


Farmor och jag!


Nasrin och jag!


Joääl å jag!


Jag och Emely på nyårsafton 2010-2011


Madde, Pontus, Hanna, Sabina, Charlotte, Johan!
Så 2010!


Hanna, Johan, Charlotte Wheels and wings 2010!


Johan, Madde, Pontus, Hanna å Robert.
Wheels and Wings 2010


Charlotte, Madde, Hanna
Wheels and wings 2010.


Charlotte å jag på g till Mora 2010!


Johan å jag Mora 2010.


Hanna å Charlotte .
Torsdagskväll 2010.


Hanna å emely.
Flyga flyga :D


Nea å Hanna Mora 2009


Charlotte, Linnea, Hanna, Alexandra
Midsommar 2010.


Linnea, Charlotte, Hanna, Alexandra
Midsommaren 2010


Robert och Jag Midsommar 2010


Robert å jag midsommar 2010


Johan, Hanna, Charlotte, Agge, Nicke, Simon, Jonas, Linnea, Alexandra, Emil
Midsommar 2010! <3


Nyår 2009-2010
Jag med alldeles för kort hår xD


Jag och Bina!
Studenten! <3


JAAAAAG TOG STUDENTEN! Jag å Bina :D


Dom allra bästa ! <3


Bästa ! <3


Jag Mikkz å Bina <3


B-Power. Malin, Hanna å Rebecka! <3

Tänker inte skriva alla namnen på detta kortet, nog för att jag ahar tråkigt, men inte så tråkigt !
BF 1-3 2007-2010


Sophia, Nasrin, Bina, Cecilia, Mikkz å jag!
Skara efter studenten resan ;)


Första trippen med Nisse när jag hade fått körkort!
JÄVLAR va nasrin har förändrats ! ^^
Nasrin, Bekkz, Mikkz, Bettan å jag :)
12 November 2008

Hanna å Nasrin.
Klassresa i Rumänien. Här är vi på konsert å lyssnar på Rumänsk folkmusik LÖÖÖV IT ;) NAAT!


Sabina, Nasrin å Hanna 2009 Slottskogen <3


Jag å Johan 2010 :)


Fäääst. Kan faktiskt varit nyår 2009-2010
Charlotte å Niclas. Lite jag åJohan ^^


Om man ändå ska vara gul kan man lika gärna vara kiss gul!
Jag å Charlotte. Jag ser LÄÄSKIG UT !


Man kan ju somna så men det är inte rätt!
Jag 2009


Ramlade när jag pissade !
Tro mig dom retar mig fortfarande xD


Erika, Anton, Hanna, Alexandra, Jennifer, Hanna, Emely
2007 eller 2008 En torsdagskväll :)


Jag å mamma :)


Maja och Jag !

Denna bild får avsluta detta lilla bildspel :)
Bilder från allt möjligt. Grymt mycket minnen man har asså ! :) Så hoppas ni har fått ett litet leende när ni kollade :)

Mer minnen och bilder kommer det att bli <3

KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0