Min heeeelg !

Jag har varit ledig hela helgen, galet, känns som hundra årsen.

Denna helgen har varit fullspäckad med galna grejer. okej nu ljuger jag!
HAHA.. men har haft en mycket trevlig helt.
I fredag så var det party. Me like, dagens bästa var ju att Robert kom :) För han skulle inte komma från börja så helt plötligt stog han där. :) Wiiie. Hundra årsen..
På lördagen så var jag å Kim trötta när Sophia hade åkt till jobbet och Elin åkt hem så vi åkte hem å halv däcka i hans säng. ^^
På kvällen kom Becca å Jimmie hem. och vi spelade spel med dom å Helena. HAHAH ! Sååå grymt kul!
HAHA !
Jag å Becca hade ialf kul xD
Idag så har vi stor städat hemma och nu sitter jag hos kim och väntar på att han ska städa klart xD
HAHA.
(Kan ta ett tag)


Fina Kim när vi käkade bakfylle pizza igår :)


Filmtime :) Kimpo <3


Fina underbar Rebecca <3


Fina Farmor <3

Kärlek å respekt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0