Håååkan Hellström <3

Kanske kanske kanske. Blirre att åka till Karlskrona på onsdag och kolla på Håkan Hellström.
Man kan ju bara inte vänta ända till den 16 September, för att få se denna underbara människa!

Det kommer bli mäktigt, det är inte riktigt bestämt än, det beror på om min arbetskamrat kan byta med mig.
Jag ska ringa tillbaka till henne om 5 minuter, SNART vet jag !
Sitter å lyssnar på han nu.
Han texter är helt underbara, han är helt underbar!

"ååh gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort"
Det förklarar läget just nu. För det känns som att vi redan är i Karlskrona nu, men det kan gå åt helsike å hon jobbar den dagen och då kan vi inte åka. Då börjar jag gråta, okej jag överdriver, det göra jag inte.

Nu är det bestämt, vi ska till Karlskrona på onsdag. Vet inte riktigt vilka det är som ska med än, men det kommer bli grymt! LÄNGTAR ! <3



"Jag våga aldrig hålla din hand, för vi är inte såna som i slutet får varann" <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

UNDERRRRRBAAAAAAART <3

2011-07-28 @ 23:51:06
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-31 @ 03:05:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-31 @ 03:05:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0