8 - framtidsdrömmar

Ja som ni ser så hoppar jag nu. För detta är något jag gärna vill dela med mig av just nu för att jag har kommit på saker jag vill göra med livet :)

Jag vill nu så fort som möjligt åka till Norge och jobba. Få arbetserfarenhet och även tjänar man bättre i Norge.
Varför vill jag tjäna mera pengar ?
Jo, för att nu vet jag vad jag vill plugga till och utbildningar är inte gratis. Så tjäna grymma pengar ett halv år och komma hem och sen börja plugga om man kommer in då xD
Jag ska söka till Socionomprogrammet. :)
Det är en väldigt bred utbildning och det är ju väldigt bra. Med utbildningen jag har nu kommer jag inte någon stans så något måstem an göra och jag läste om socionomprogrammet och det verkar vara något för mig.
Så det är så det ligger till.

Det var väl bara det jag hade som drömmar just nu .. Ialf framtidsdrömmar.




"Dröm inte om livet, lev dina drömmar"


Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0