23 – Det här saknar jag

Finns 3 människor som jag saknar otroligt mycket i mitt liv.
Dessa tre är något av det bästa som hänt mig och det kommer dom alltid vara fast dom inte vill det.

Min älskade farfar är en av dom.
Han kommer alltid vara den bästa farfarn i hela världen. Saknar dig varje dag och kan inte fatta att det gått mer än 3 årsen jag såg ditt vackra leende. Jag älskar dig farfar! <3

Den andra människan jag saknar massa är en människa som jag gjort Väldigt mycket hyss tillsammans med. Vi hade jämnt roligt tillsammans. och hon vet saker om mig som jag hoppas att hon håller det nära hjärtat precis som jag gör med hennes hemligheter. Även om läget är som det är. och att jag inte tror att hon bryr sig ett skit. Men så kan det gå. Jag saknar dig och så får det väl vara då. För shiit happens och så är det.
E.K

Den tredje personen jag saknar är en människa som är det helhjärtade människan jag träffat i hela mitt liv. Han saknar jag otroligt mycket. Jag älskar dig mig vän, och jag tror jag saknar dig ännu mer. Så länge du funnits i mitt liv och nu har jag inte sett dej på alldeles för länge. Men men, läget är som det är och jag får bara acceptera det. Men av hela mitt hjärta älskar jag dig.
J.H


Puss! <3


Kommentarer
Postat av: E.K

Jag trodde du visste att jag brydde mig så mycket. Men när du sen inte hade tid att träffa mig så orkade jag inte vänta, så är det tyvärr. Men jag har haft det underbart med dig och dina hemligheter kommer alltid stanna hos mig <3

2011-07-24 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0