21 - Mina rädslor

ehmm.. rädslor. Den är svår, man har ju många rädslor även om man inte skulle erkänna det.
Men jag har en ENORM rädsla. Det finns abslut inget positivt med denna rädslan över huvudtaget.
Jag mår dåligt bara av att veta att jag snart måste SKRIVA det äckliga ordet.
Ni som känner mig ni VET, och VET ni inte det, ja då känner ni antagligen inte mig.
När jag ser en sådan där äckelpäckel så vill jag dö.
Känns som dom kryper på mig, följer efter mig.
Jag får panik bara någon nämner namnet för mig, jag får panik nu..
Usch..
Det är dom där äckliga grejerna som hoppar å som "nu kommer det" kallar dig för Grodor
Jag hatar dom finns inget äckligare. Så är det bara..

Sen finns det ju såklart massa andra rädslor men det är min värsta rädsla.
Vem är inte rädd för att stå ensam kvar islutet ?
Det är klart alla tänkt tanken att tänk om ?
Sen vet jag att det finns en för alla.
Även jag tror på det.
Jag som inte tror på kärlek överhövvetaget.
Inte just nu ialf. Jag ÄLSKAR singellivet och saknar inte förhållande delen alls.
Men jag vet inte någon dag dyker väl denna NÅGON upp.
Men just nu är det de underbara singellivet som gäller.
Jag har ALDRIG känt mig så fri...
Det känns ju som att det var hundra årsen jag var singel.
Först var det ju J å efter honom var jag iofs singel i typ 8 månader, men på något sätt kände jag mig inte singel alls då. Sen va de ju H å dirkt efter honom va de JJ. ååh när vi gjorde slut va de T och sen JJ igen. Och nu har jag varit singel i exakt 3 veckor. och visst hade vi de bra ibland jag å JJ (Jag fick ju det jag ville ha, även om jag inte förtjänade det ett skit. Han gav mig uppmärksamhet och sa saker som fick mig att må bra.)
Men singellivet lär ju vara det underbaraste jag någonsin varit med om (Överdriver) Men jag diggar det. Förut har jag ändå känt att man Måste ha någon. Men nu känner jag att det är skönt att va ensam ett tag.
"Ensam är stark, fast om man är två är man starkare" eller något xD
Men varför ha någon när man kan ha fler (JAG SKOJAR MED ER)
Jag är trött, så det får förklara en del. ;)

Hejsan hoppsan Kerstin!
Ååh puss på skinkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0