18 - Det här får mig att må bättre

Något som får mig att må bättre.
Jaa svårt. Just nu är mitt liv så bra som det bara kan bli. Men självklart är det aldrig fel att ha en pojkvän som man kan mysa med.
Klart det alltid finns folk man kan mysa med, men blir ju aldrig riktigt samma om man inte är tillsammans. Och jag kan ju inte säga att jag inte fått komplimnger i mitt senaste förhållande. Han visste precis vad man skulle säga.
Sen att jag suger på att ta emot komplimanger det är en annan sak.
Men tala det kunde han och jag blev alltid lika smickrad öven om jag definitivt inte visade det för honom.
Det råkar ju vara så att jag själv inte är så särskillt bra på att ge komplimanger, oavsett om folk förtjänar det eller inte.
Men ialf, något som får än att må bättre är ju såklart smicker och komplimanger.



En annan sak som alltid får mig att må bra är ju att ha folk runt omkring mig.
Shiiit, jag får panik när jag är ensam en sekund. Det går bara inte xD
Jag har alltid människor runt omkring mig. Och jag älskar det.
Det finns verkligen FÖR- och NAKdelar med det.

Ja nu vet ni ialf <3

Köss på er sötnosar och er fula! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0