13 - Ett favoritminne

Har man levt i 20 år så har man ju ganska många minnen.
och välja ett av dom blir väldigt svårt. ehm...
Jag vill välja Rhodos för det var otroligt, men så tänker jag tillbaka lite.
Det finns mycket minnen. Även om man inte är med dom människorna nu så är det otroliga minnen.
-Alla måndagar på Strömma med E.K å gänget.
-Torsdagskvällarna sommaren -08 Med A.K å gänget.
-Värmlandsvistelserna med J.J
-Allt som var mellan mig å J.J på Barnåfritidstiden.
-Alla crazy stuff man hittat på med olia personer.
-MORA tillsammans med J.H, Linnea och S.L!
-ALLA minnen med L.E!
-Alla crazy grejer jag å E.W har hittat på!
-Min å S.H's saker.
Men ett speciellt minne som förändrade hela mitt liv.
Tjeckien.
Finns väldigt mycket att säga om Tjeckien!
Det var jullovet -08 då måste varit jullovet i 2:an.
Det var en av dom bästa veckorna i mitt liv!


Jag å Joel


Jag å Malin. Denna människa bor i Skene.
Och jag undrar så hur fan hittar man en människa man kan förnamn och att hon bor i skogen i skene någon stans eller ialf att hon gjorde det då.


Här har vi åkt typ 2 timmar en fullpackad buss jag känner inte en ända och jag står å sjungen en busschaufför. Ehm.. ;)

Det är mina minnen från Tjeckien resan <3
Tack alla som gjorde den till det bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0