11- Mina drömmar

Jadu... Drömmar det har man gått om, härromdagen berättade jag lite om en framtidsdröm jag har att vilja åka till Norge och jobba. Det vill jag göra ganska så snart.
Men i framtiden så skulle jag vilja plugga då så jag kommer någonstans i livet och sen jobba vidare..

Just nu har mitt liv blivit lite halft.
Har tappat min andra halva Johan.
Vi var helt enkelt på olika plan i livet (lite kortfattat)
Jag är omogen och töntig och han är mogen och på ett helt annat plan än mig.
Så kan det gå och jag hoppas det blir bra tillslut ändå även om vi går åt olika håll..

Men jag har hunnit fundera fruktansvärt mycket det senaste. och jag tackar alla stackare som har orkar lyssna på mig som har kommit hem och överraskat mig för att dom inte vill jag skulle vara själv. ! Tack underbara människor.

Men mina funderingar är många. Jag ska söka in till socionomprogrammet, får se om jag kommer in, tror man måste ha ganska hööööga poäng för det, så får se hur det går xD
då blir det plugga någon stans i Sverige.. :) Det skulle vara något för mig. Jag hatar att plugga men känner ändå att jag måste göra något med mitt liv.
Sen vill jag börja jobba med något som verkligen intresserar mig.
Jag tycker verkligen om det jag jobbar med nu, men inget jag vill göra hela livet..

Jag har lite resor jag måste hinna göra medans jag är ung.
-Kroatien
-Magaluf
-RHODOS igen!
-Hollywood
-Lasvegas
-San fransisco
-New york!
Sen en massa mer men detta MÅSTE jag bara göra xD :)

Tiderna förändras, så är det bara!
Vänner går och vänner kommer tillbaka.

Ett extra tack till dom 5 som ställt upp mest för mig just nu,
Sophia Svensson
Nasrin Yousef
Linnéa Andersson
Kim Holmin
Jeremy Thulin
Tack mina fina underbara vänner!
Med handen på hjärtat, jag tycker såå jävla mycket om er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0