1- Presentera mig själv.


THIS IS MEEE :P


Eftersom jag tror att alla som läser min blogg eller aah (ALLA) 13 varje dag typ xD känner mig sen innan på ett eller annat sätt. Så vet jag inte om en presentations behövs men jag kör en kortis.

Jag heter då Hanna Maria Eriksson. Kanske inte så svårt att lista ut med tanka på namnet på min blogg xD
Jag är 20 år snart 21. Jag bor i en liten håla vid namn Mölnlycke. Där jag bor tillsammans med en tjej kompis. I löööv it. Men annars så håller jag till i en ännu mindre håla vid namn Rävlanda.
Mitt liv rullar på i vanlig ordning. Det har hänt en jävla massa i mitt liv och kanske är mycket pågrund av mig. Men just nu känner allt kanon och det har gjort det ganska länge. Allt flyter på ialf nästan allt xD
Jag jobbar som PersonligAssistent i Härryda kommun.. :)

Jag är en knäpp människa som älskar att göra HEEEEELT crazy stuff!..
Folk brukar säga att det är bra att vara med mig för det blir aldrig tyst och dom slipper själva prata. HAHA!
Jag så jag får la säga att jag är prat glad också då ;) HAHA!

Men men nu ska jag sova NATTI på er. Listan fortsätter imon :)

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSAR!
(Skrev det igår natt men glömde puplicera det, så ni inte tror jag går och lägger mig 12.52 en fredag xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0