1 dag kvar.

Nu är det officiellt onsdag.
ååh de betyder att det bara är torsdag kvar!
Sen är det fredag. Denna helgen kommer blir mycket bra känner jag!
Börjar helgen med freeedag å då är det tjejkväll i Kungsbacka och det kommer bliiiii grymt!
Kommer hända det ena och det tredje om jag känner mina brudar rätt ;)

Jag har sjuuuukt dålig fantasi och har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva.
Men kan ju ialf säga att jag inte kommer att blogga ett skit fredag-söndag, jo okej om ni är snälla så kan jag ju alltid slänga upp ett blogginlägg fredag tidig morgon och söndag eftermiddag. :)

Just det.. Jag gjorde ju den listan. och iofs suger ni på att kommentera men ialf..
Om ni vill jag skriva om något mer kan ni ju skriva om ni vill veta något..
HAHA !


Jag är sjuuuuukt trött, men vill inte sova.
För just nu är bara jag och Nasrin vakna och det var hundra årsen vi satt och (okej sitta vid varsin dator och snacka om det vi ser på datan) men det var läääängesen vi gjorde det. Så vill inte sova.

Klockan är fan snart halv 2 och den jag smsa somnade just precis mitt i konversationen. Härligt. Men helt klart förlåten med tanke på att den ska upp om 3 timmar :)

Kan någonting bli bättre än vad det är just nu !
Nepp antagligen inte.. Nu rullar ALLT på.
LÖÖÖV IT !
Känns som att jag är jävligt bra på att säga det.
Men nu har jag ialf förståt att lycka inte är något man kan inbilla sig själv att vara.
Det är bara något man är, man behöver inte ens tänka, utan man bara känner det.
Alla känner av det, om du är det. Alla i din närhet.

Jag är ööööööövvertrött, Jag och Jeremy har städat HEEEELA dagen, måste ju vara fint.
Storhandlat har vi också hunnit med, mycket bra. Det kändes som att det var på tiden.


Men men nu ska jag dra å jaa. göra något annat, jag är flum som bara den..

Pöss på er, hörs imon <3
KÄRLEK!






Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan!

har du en iphone eller känner du med en som du vill överraska? Tävla då om ditt favoritskal! http://cjssong.blogg.se/2011/july/ditt-favoritskal-till-iphone-tavling.html#trackback

Allt bra med dig annars?

följas på bloglovin? :D

förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer. Hittade din blogg på bloggriket. :) PUSS!

2011-07-28 @ 09:20:07
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0