Underbar semester!

Som Sophia kallar det, så har jag varit på semester. :P
Igår kom jag till Fia, hade inte telefon eller någonting!
SKÖNT SOM FAN !

Vi käkade gott och kollade på Madagaskar 2, skratta så vi GRÄT ! MUMS :D

Sen pratade vi en MASSA ! Jag älskar dig så jävla mycket! :)


VI däckade som små grisar och sov som stockar, sen vakna vi käkade frukost och vid 4 drog vi in till staden och shoppade lite, mötte upp världens sötaste Nasrin på Allum också! Så jävla skoj <3
ÄLSKAR ER !
Kan inte säga det nog.

Sen åkte jag hem och hämtade ett pucko.
Som jag inte träffat på hundra år känns det som.
Men nu är vi enade igen!
Vi ligger och snackar en jävla massa skit om alla vi känner just nu och ska sova snart, för vi ska upp halv 6 och åka till Ullared imon :D MUMS ! <3
ÄLSKAR DIG SABINA HELENA HULTMAN !

KÄRLEK PÅ ER  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0