Julkalender!

Självklart så är det samma, som med allt jag gör, den kommer att blir lite försenad!
Till imorgon. Jag däckade igår när jag skulle fixa det, men den kommer att handla om en person varje dag.
En person som gjort mitt liv lite extra speciellt och hjälp mig att bli den jag är.
För er som känner mig, så älskar jag att vara just JAG!

Det kan vara en person som jag inte pratat med på länge, tilloch med någon person som absolut inte tycker om mig längre, med alla dessa personerna har hjälp mig, stöttat mig, funnits där. Haft roligt som fan tillsammans.
Dom flesta är personer, som kommer förstå att dom är med här, men vissa kommer nog att bli chockade.
Men ni får ta det, och om ni mot all förmodan inte vill visas i min blogg, så får ni säga till om ni är det. :-) Så en ny varje dag! Så 26 personer kommer det att bli, ni kommer att förstå varför det är 26 å inte 24 :-) Det är helt utan inbördes ordning, förutan att faktiskt den absolut bästa är på julafton såklart! :-)


Nu ska jag snart åka och jobba. Jag tycker mycket om er solstrålar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0