Julkalender - 3 December!

Nu är vi redan inne på 3 december, det är illa hur fort det går, det är December, kan ni förstå ? :)
Den tredje December vill jag presentera
Charlotte Johansson
Jag har känt, fast vi har väl snarare varit bekanta innan, hon var lillebrors klasskompis i hundra år.
Men förra sommaren träffade jag henne igenom Sabina A vid en sjö i Rävlanda.
Det blev ganska snabbt vi och shit, va vi va störda tillsammans, var inte många som uppskattade oss.
Men vi hade iallafall jävligt roligt.
Det bästa minnet är helt klart, Mora 2010. Shiiiit.
Jag och Charlotte hade ialf roligt, vet inte om killarna hade lika roligt.
Vi gjorde massa busiga saker ;-)
Det slutade väl dock inte så bra och idag är hon en av dom som jag inte pratar med, men som jag ändå har haft sååå jävla kul tillsammans med.
och hon är en av dom som betytt väldigt mycket för mig, och hjälpt mig igenom en jobbig tid.
Tack Charlotte, för att jag fick va en del av ditt liv ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0