Julkalender - 2 December!

Denna fina fredag, den 2 december vill jag presentera..
Robert "Bob" Eskilsson!

Min å Bobs story är lite rolig faktisk om hur vi träffades, eller det tycker iallafall jag.
Om jag hade trott på Gud så hade jag trott att Gud på något sätt ville att vi skulle träffas.
Jag satt på jobbet och hade skiiiit tråkigt...
Och så hade jag mitt ex telefon som hade gått på Svenljunga samtidigt.
Jag tänkte jag smsar någon av hans kontakter, inte någon som jag hade hört han prata med utan någon random..
Så jag skrev hej och bestämde mig för att skriva till "Eskilsson".
Han svarade och tjötet var igång. VI pratade i stort sett varje dag, på telefon och han va verkligen trevlig.
En dag träffades vi och han blev ganska snabbt killen som jag kunde prata med allt om, och då menar jag ALLT!
Nu känns han som storebrorsan jag aldrig fick!
Du vet inte ens hur bra du är!
Hur du får mig att må bra, fast jag inte vill ibland.
Jag finns alltid för dig!
Jag älskar dig Bob!
Tack för att du är en underbar människa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0