Åker hit å åker dit!

Tiderna förändras men jag sitter kvar på samma åker eller nått ^^

Haha!

Just nu är jag bara förvirrad. Sitter å pratar med mig själv i vanlig ordning?! För vem annars?
Ibland blir man bara less på allt just nu är en sån dag!
Jag som trodde den dag skulle betyda något ! Att den skulle blir grym! In My as. Den sämsta dagen på länge. Gå ö lägga sig? Kan va ett förslag ? Kanske eller ? Hur va de nu? Dagen skulle innehålla problem och möjligheter. Inte bara problem! Diss like this day! 19 december 2011 är här med en av dom sämsta dagarna hittills på året?

Imon ska jag hem till la familja igen! Kommer att bli en fin dag! Ialf onsdag för vi lämnar väl gällsta på kvällen någon gång?! Eller?

Just nu behöver jag lite paus! Frön vad? Ifrån allt ?! Allt som har med verklighet å göra!
Depp? Ja! Varför? För att jag inte alltid kan vara glad. Även om ni tror det :-)

Skulle behöva mer än mig själv att prata med ibland! Men just nu går det inte ! Shit happens! Eller nåt!

Imon är det glada tankar igen!

Puss på er solstrålar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0