Veckans babe!

Ska nu införa en grej varje söndag.
Och det är precis som rubriken säger. Veckans babe.
Tänker såklart på Tobbe i Eva&Adam när jag hör det.
Hans veckans babe är ju sjuuuukt kul.
Detta ska inte bara innehålla snygga pojkar då va.
Utan helt enkelt.
Den som har gjort veckan lite extra niiice.
Börjar på söndag V.32.
Vem vill inte vara veckans babe lixom.
HAHA!
Jag hade ju börjat gråta om jag inte blev det.



Så spännande till på söndag. :)

Vi hörs någon gång imon, ska nämligen ha ett kärt återseende med en underbar vän till mig!
Vi ska tjöta hål i hövvet på varndra med massa skvallet!
Älskar dig !
Men återkommer mer om det imon!
Kärlek på er allihoppa!!
Glöm inte frågestunden i inlägget under <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0