V.33 Veckans babe!


Denna människan är en människa som har funnits i mitt liv i urminnestider fast hon inte har det.
Såhär är det jag träffade Emelie för ehm... Jadu. ? Jag pratade med henne första gången den 24 Februari 2007, alltså egentligen har jag bara känt henne i 4 och ett halvt år men det känns som en evighet.
Jag träffade henne i söndags och vi har inte setts på länge, men det kändes som vi hade setts igår! Det var helt underbart att träffa henne igen, eftersom jag inte sätt henne sen innan sommaren.
Vi hade massa spännande och prata om !
Jag älskar dig Emelie Willingskär <3


Kommentarer
Postat av: veckans babe!

hanna din underbaring, bilden är från eva & adam, inte sant? ;) haha

tack själv för dessa underbara år som kommer bli många fler! hoppas vi kan ses allt mer oftare nu :)

älskar dig!!!

2011-08-24 @ 23:09:54
Postat av: Hanna

hahaha, ja Halva bilden, lite av bilden är du xD

Jaaaa!

Älskar dig också <3

2011-08-24 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0