"Gästbloggare - Farmor"

Hallå hallå i stugan!
Sophia här som gästbloggar hos Hanna min kära sambo.

Detta är mitt första och kanske det sista blogginlägget jag gör eftersom jag inte äger en blogg själv.

Ja, vad skall man skriva?

Hannas blogg inehåller kärlek, glädje svek och tårar. Helt galet!

Hur kommer det sig att två individer som hatade varandra så mycket till att bli sambos i slutändan? Jo,det skall jag förklara:

Sillvik, första året i gymnasiet. Första gången vi åkte på en klassresa.
Vi hoppade av bussen i Sillvik och vi var tvungna att gå en bit. Hannas väska lät så mycket så jag sa till henne Lyft på väskan! Det är irriterande att det låter.
Och Hanna som älskade och älskar fortfarande att retas retade upp mig som faan, och då tyckte jag att hon var skitjobbig brud.
Så jag och min lärare Otto bar hennes väska.
Under tiden på Sillvik så var det lite gnäll från båda hållen och jag kunde inte stå ut med henne.
Sjukt galet.
Men men under senare på året under gymnasiet så pratade vi inte så mycket.
Men i tvåan så kom vi varandra lite närmare.
Som på nästa klassresa då vi åkte till Christiania och ett till ställe som jag inte kommer ihåg just nu.
Då hade vi Hanna-fia time. Vad hände där?
Vi hade varit med om liknade saker när det gällde kärlek.
Hur det var och hur vi kände oss. Det var skönt att det fanns någon annan som kände precis likadant.
 Och jag tror hon kände samma sak.
Det var en härlig känsla.
Sen dess så pratade vi med varandra mer och mer och när vi kände för att vi ville prata så hade vi Hanna-fia time.
Helt underbart.
Vi umgicks i skolan lite mer, skrattade med varandra och vi gillade varandra ännu mer.
Hur gick det till liksom, från att hata varandra till att gilla varandra?
hmm... Jag trodde att efter studenten så skulle vi aldrig prata med varandra igen.
Då kom min födelsedagsfest hos mig i min lägenhet på säteriet och då kom min älskade Hanna förbi.
 Sedan dess så började vi umgås mer och mer för varje dag och tillslut så bestämde vi..
Att hon skulle flytta in och detta var i april.
Hon sitter kvar än bredvid mig nu just nu! Helt galet.
Under sommaren så har vi åkt till rhodos tillsammas och det var hur underbart som helst. herregud vad den tjejen ger mig glädje. Jag älskar verkligen att hon är hemma.
Detta trodde man inte om oss. Heeelt otippat och det tycker vi fortfarande.
Men för oss är detta normalt nu och jag tycker att det funkar grymt! Hanna är grym. Älskar den tjejen som jag hatade från början.
Så detta var min historia eller snarare våran historia om hur hon hamnade hos mig.
Hoppas hon står ut med mig lite till :)

Kärlek och respekt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är sååå bra, jag älskar dig Sophia! <3

2011-08-03 @ 00:18:09
URL: http://hannamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: M *

- hehe :)!

2011-08-03 @ 15:02:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0