a lot of löööv.

När tiden är inne så är det inte alltid att vi vill att den ska vara det.
Nu pratar jag inte om döden eller något sånt utan kanske något bra.
Att ibland önska man att något bra ska hända, men när det väl händer så är det inte helt rätt tillfälle.
Fråga inte vad jag snackar om, men ändå xD

En annan sak som jag funderat på nu när den kalla hösten kommer.
Alla i mitt "gäng" min underbara kungsbacka gäng är par.
Det är bara jag som inte har någon.
Jag vill inte ha något förhållande.
Känns som att jag aldrig mer vill ha det.
Snacka om avskräckt xD haha..
Men det ser ju så mysigt ut.
När jag är i Kungsbacka med dom så även om dom är såna par som verkligen inte klänger på varandra så vet man ändå vilka som hör ihop.
Små blickar, pussar å det e ju helt underbart.
Det jag kan sakna mest är ju att somna på någons arm.
Finns det något bättre ?
Nepp det tror jag faktiskt inte.
Men ändå har jag inte några kärlekskänslor alls i min kropp.
SKÖNT!
Får slänga in en kontakt annons någon stans.
Söker en rik man som ej är en gnutta svartsjuk och gärna vältränad, men inte för vältränad. xD
Okej skämt å sido!
Jag är bara jätte flum idag xD
Ta de eller lämna de!
HAHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0