Everything change <3

Kan man nå toppen av lycka ? För i så fall har jag gjort det. (:
Att ha allt man vill nära, allt går exakt som man önska att det gjorde.
Igår hände en grej som ja, för en annan hade varit vad som hellst.
Men för mig var det det bästa som kunde hända.
För nu har alla delar i mitt liv fallit på plats.
Då menar jag ALLA.
Så jävla underbart.
Nog om detta.

Nu är det såhär, att jag varit i Borås i tp 5 veckor i rad nu om inte mer varje torsdag.
Jag har varit där med Lina alla gånger med andra med såklart, men hon å jag har varit trogna supportrar till Borås.
Och nu är det slut med Torsdagkvällar i Borås och det är ju skit tråkigt.
Har verkligen hade det heeelt awsooome i Borås.
Känns som att komma tillbaka till gamla minnen.
För förra gången jag var en trogen Torsdagkvällare var 2008.
3 årsen. Känns helt galet.
Fan va mycket som kan förändras på 3 år.
Helt galet. Ibland önska man såklart att allt va som förut när man va yngre.
Men va glad jag är att man är därifrån (:
De jag ville säga med detta, var att det kommer vara tråkigt nu när det inte blir något T-kväll ):
Men men, snart är det Boråsparken igen och då jävlar.
Där blirre bugg å massa trevligt folk.
(och svaret är nej till dom som tror att det är som Lygnevi, detta är mer seriöst (: )


Vi hörs sen <3

Ni är så bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0