Underbar helg, med bästa!

Ja som sagt har jag haft en av dom bästa helgerna på länge.
Känns som jag säger det varje dag. HAHA !  Allt är det bästa!
Men har varit i Ullared på en camping där med mina Kungsbaackabarn <3
Helgen var jätte trevlig och jätte mysigt och har inte haft det tråkigt en ända sekund.
Vi har spelat minigolf, tjötat, druckigt lite grann, varti bakis, varit inne på Ullared.


Linnéa Andersson
Alexandra Tholin
Tina Albinson
Charlotte Centerwall
Robert Lindälv
Simon Lindälv
Emil Börjesson
Daniel Johansson
Fredrik Allgulin

Ni är ju TOTAL underbara hela bunten.
TACK för en helt underbar helg.


Grillmästarna.
Robert, Fredrik, Emil å Daniel


Spelar lite kort och dricker lite.
Jag, Alexandra, Linnéa, Emil å Daniel.


Badtunna myyyys.
Alexandra, Emil, Daniel, Agge, Robert, jag å Simon


Käkade födelsedagsmiddag.
För världens bästa fyllde 21 Linnéa.


Födelsedagsbarnet och jag <3
Ganska så nyktra ;) <3

Tack ännu än gång för denna helgen!
Ni är så jävla bra underbara människor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0