Kärlek ?! <3

"You have got enemies?
Good that means you stood up for something."


Drömde en sån konstig dröm inatt.
Eller konstig var den egentligen inte.
Den var hur underbar som hellst, men med tanke på vem den handlade om var den konstig (:

Igår när jag hade Ganska mycket tid för mig själv.
Tänkte jag väldigt på allt som hänt det senaste.
Så lycklig som jag har varit den senaste månaden var länge sen jag var.
I lördags hände det en liten grej som hade gjort mig ledsen i vanligafall men då blev jag bara lycklig.
Jag sa till Sophia i lördags "Hur kan jag ens vara lycklig fortfarande när detta hänt ?"
Det är galet. Men härligt som fan.



Tack alla som finns i mitt liv just nu!

Finns en människa jag saknar ENORMT mycket för hon är i Norge just nu.
Nu är det inte så långt kvar tills hon kommer hem.
Sabina Andersson!
Orkar inte vääänta mera. KOM HEM! <3


(Bild på Bina å min lillebror Pontus)<3

Kärlek å respekt <3


Kommentarer
Postat av: Sabina Andersson

Jag kommer innan du anar det!Saknar dig 20 varv runt jorden kan jag ju säga då! Äskar dig Hänny banäny <3

2011-08-06 @ 04:28:43
URL: http://sabinaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0