HEJ.

Emely här!

Vill börja med att säga att Hanna och Johans bilder var hur fina som helst!
Jag röstar på 1 och 10, lätt underbart fina!
Iallafall, har kollat PH och UoB, helt fel person som åkte ut från UoB!
Tillbaka på skolan med andra ord, hade måndagsmys med frugan, du är bäst älskling!

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt världen, den är helt crazy just nu!
Tycker verkligen synd om dig även om du skadat mig, detta är inte rätt.
Men vad ska man göra liksom?
Man kan bara leva i nuet och hoppas på det bästa eller iallafall fixa det bästa för sig själv!

Men aja, nu ska vi inte vara deppiga!
Jag har ju iallafall den sötaste pojken, creds till honom!
Men nu ska jag ut och lufta lungorna lite.

PUSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0