*MINDRE ÄN 1 och ETT halvt dygn!* 8 Juni 2010

HALLÅ ?

Nu är det tekniskt sätt tisdag ?!
Och jag ska ta studenten imon !
HALÅÅÅ ?
Det är det underbarste som någonsin har hänt mig och denna sommaren kommer bli helt underbar !
SABINA, JOHAN och alla andra underbara :D
Den 15 juli får jag träffa Henkiii och alla underbara från Värmland också !
SAKNAR !
DEt är förjävligt att det ska vara ett halv år mellan gångerna :/
SAKNAR HENKIII :( <3

Men men tillbaka till sommaren, kommer hända underbara grejer på sommaren, inte nog med allt underbart jobb jag fått. Dom underbaraste underbarnen kommer jag också hinna träffa :D Jag älskar det så jävla mycket !

Men en sorglig sak.
Idag var jag och åt med alla dom underbaraste från min klass !
Och när jag kom hem insåg jag att det faktiskt finns mycket sorgliga grejer med studenten också ! ?
Jag kommer inte träffa många av dom igen ! ?
Det är ju jätte sorgligt !
Även om jag egentligen inte vore erkänna detta, så tycker jag fan om varenda jävel. Ialf dom flesta !
Jag måste bara lägga ut denna bilden för det är ett minne som är så otroligt roligt.
Emelie Ljungberg och Mikaela Johansson, hahah ! FY FAN asså :D



Ni förstår ;) HAHA !


Det finns så mycket minnen !
Gud vad jag kommer sakna er ?
Kan ni fatta ?
Ni vet nog inte hur underbara ni är ?
Jag vet jag kanske inte är bäst på att visa att jag faktiskt tycker om er.
Och jag tror att muren jag har byggt upp, med att inte visa känslor.
Kommer fram . och det känns skönare att säga fy fan va skönt nu slipper jag se era fula trynen. Men egentligen vill jag slänga mig i eran famn, binda fast er och hänga er på vägen, bara för att få träffa er varje dag !

GGGGGAAAAAD jag kommer verkligen att sakna er !  Ni ger mig power <3

Kärlek och respekt  ! <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela!

Hahah sjukt roligt minne ! :D<3333

KOMMER SAKNA DIG!!!

2010-06-08 @ 10:04:02
Postat av: Playmates Of Sweden

finns bilddagboken fortfarande ? :P

2010-06-09 @ 18:18:27
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0