Vin å fruktsoda :D <3

Hanna som skriver :D


Hej å hå !
Två personer, hanna ensam hemma, massa cider, vin, öl å sprit kan de sluta bra !
Vi börjar sakta men säkert :D

Jaa idag har varit en seg dag !
Gick upp typ 9 åt frukost gick å la mig igen vaknade typ 15 :D
Det gillar vi!!!!
Flög iväg till systemet å köpte vin, för det va jag sugen på :D
Åkte till jobbet å jobbade i 7 timmar :D
Slutade 22. å åkte hem till världens bästa Emelie Willingskär å lämnade en grej där !
Sen efter att vi hade stått ute i en halv timma å snackat så åkte jag till Strömma å hämta världens bästa Emely !
Nu sitter vi här och jaa. kollar tv å dricker ! sånt gillar vi !
MASSSSSA !

nu kommer snart PH me like :D <3
Wiiiiiiie :D
Nu måste jag gå Puss på skinkan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0