Saknaden !

Ibland när jag saknar dig så tänker jag på oss och alla minnen som vi delade !

Minnen är väl ändå något som vi alltid kommer ha. Det är bra minnen och dåliga minnen så är det bara !
Man saknar vissa.. och jag är expert på den punkten.. på att sakna folk.. Jag saknar massa folk just nu..
Jag kan sakna en viss tid i livet...
Av kompisarna som finns/fanns så saknar jag

Lizette Eneroth mest av alla !
Tiderna förändras men jag trodde inte du och jag skulle göra det.. Eller jo att vi skulle förändras fast välja samma färdriktningar i livet, men just nu har du och jag inte tagit samma väg..
du är en underbar människa och det vet du att jag tycker.. Du verka ju lycklig nu och då får jag bara förstå det!
Att ditt liv rullar på utan mig! Jag älskar dig min lillasyster och jag hoppas av hela mitt hjärta att du och jag möts på vägens gång snart igen! Du är en äkta vän ! allt vi delat allt vi gjort..


Jaa. vad ska man säga...
Deppig så kan det vara ibland.. men vet ni.. alla har såna stunder och det måste man ha också !
Tårarna rinner ibland.. men men ... det är inte mycket att göra!

T!L
tror ingen någonsin saknat dig så mycket som jag saknar dig just nu...
du vet inte vem du är knappt att jag själv vet det längre..
Vem är du ?
Jag undrar mycket... För vad gör du nu förtiden. ?
Hur mår du ? Jag kan ju bara avgöra det lilla jag ser av dig...
Jag behöver dig i mitt liv! Det är bara så..

Allt blir inte alltid som man tänkt sig.. men nu ska jag säga er något..
"Allt som händer har en mening"
Det är bara så...
Jag tänker på allt som händer nu i somras.. ?
Allt blev kaos.. men vet ni ? jag är så jävla lycklig!
Jag och Emely hade aldrig blivit vänner om det inte hade hänt.. Vi hade säkert varit kompisar lixom ytliga kompisar.. Men nu är det bättre. Jag kan säga ALLT och lite till och lite för mycket till henne ! det är så underbart.. Hade allt inte hänt hade det inte varit så .. Jag hade aldrig träffat Underbara Johanna&Elin&Cc och alla andra underbara människor på Strömma! Jag kan bara vara lycklig att jag mådde lite dåligt i somras för det var det värt!

Johan ligger nu i någon liten säng, långt härifrån! Kanske är han vaken och sitter med sina nyfunna vänner och jaa. har det trevligt. eller så ligger han och sover.. eftersom klockan är halv fyra så antar jag att han sover.. Men ändå. Jag saknar honom ! Han är typ flera 10 tals mil bort och jaa. Jag saknar han massa ! Imon åker han ännu längre bort ända till Värmland :( Upp till exhärad.. till sin mamma ! Usch men den 29 kommer jag efter.. kommer bli kanon!
 jag saknar dig älskling !



Nu säger jag godnatt till denna värld.. Eller inte godnatt för nu är det pigshot som gäller !
TAck för att jag fick utrycka mina ord här xD och jag skiter i om någon läser eller ej.. SKÖNT ATT  FÅ DET UT SIG !
Kram å puss på er ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0