NU är det exakt 12 timmar kvar!

JOHANNA JOHANSSON! OM DU LÄSER DETTA !
Just nu fick jag den bäääästa Presenten av alla ! EMELY slog Johan på Pigshot.. Kan inte bli bättre ! :)
NU ÄR DET DU OCH JAG SOM MÅSTE SLÅ EMMY Å FÅ UT JOHAN OCH HENNE FRÅN LISTAN <3
SAKNAR DIG ! på tal om inget ;)

AJA! Ialf om 12 timmar är det 2011! kan det bli bättre!
Är uppe i Värmland, jag älskar Värmland.. Jag är här med dom bästa i hela världen!

Johan Johansson
Jonas Hallin
Emely Kantola
:D <3
Detta nyår kommer slå alla.. eller ;)?
HAHA !

Idag ska vi ut och åka pulka.. :)
Aldrig fel ! :)

Vad har hänt 2010 ?

Ehm.. Började nyår 2009/2010 med underbara människor i Kungsbacka !
Våren:
Jag och Sabina åkte på galna upptåg!
Vi gjorde allt med varandra!
Vi delade hemligheter och var varandras hemligheter !
DEt va helt galet ett tag. Men fan va kul det var ;) hahah !
<3
Jag tog studenten, det lyckligaste och bästa dagen i hela mitt liv!
ÄNTLIGEN SLIPPER MAN SKOLAN TÄNKTE LA JA ;)
12 Juni kom och jag och Sabina åkte på ännu ett upptåg. och denna gången var vi inte ens innanför Sveriges gränser längre.. VI begav oss till Underbara Tunisien!
Det var en underbar vecka och den behövdes verkligen <3
Vi kom tillbaka jag började umgår med Charlotte!
Vi gjorde massa crazystuff! och hade jämnt skoj..
Hösten kom allt var förändrat !
Och nu mera är det Emely som får hänga med på mina crazysaker.. som jag bara måste göra för att fortsätta leva xD det är ju galet !

Nu sitter jag här ialf! Med hon mega deb barnet Emely :D <3

KÄRLEK PÅ 2010 och ännu mer kärlek på 2011!

Har du någon gång tänkt som jag,
att livet är som vackrast när vi har varandra ? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0