Never regret something that once made you smile!

Hallojsan, Emely här!
Det har varit lite segt från min sida på bloggen, men det blire ändring på nu!

Helgen har ju bara varit underbar!
Fredag; Hemma hos Hanna, bada badtunna med Hanna, Johan, Robert och Claes. mysmys!
Synd bara att Jonas inte var med.. :/
Lördag; Var bara hemma hos Jonas och myste, skönt!
Söndag; Vakna hos Jonas, åkte till Hanna och lekte av oss ute i snön!
barn på nytt? ohja, lovely var det!

Men nu är iaf helgen över och den gick alldeles för fort, skolan imorgon igen..  suck :/
men betyder även måndagsmys med dom allra bästa flickorna som jag tycker så mycket om!

Livet är för underbart nu även om det är mycket i skolan..

Skulle vilja säga ett par ord om mina fina vänner.. :)

Jonas: Du är helt klart den bästa pojken som finns, so happy with you!
TWO AGAINST THE WORLD.

Hanna: Vi har haft våran stund som riktiga ovänner, men nu är den över.
Klara vi detta så klarar vi allt tillsammans!
Du är underbar människa!

Johan: Vi hade våran konstiga grej, vet inte riktigt vad man ska säga om den. haha
Men du är helt klart en grym pojk, as banan skön!

CC: Min östälskling, vi är som ett gift par!
Ingen Emely utan CC.
I love you!

Frugan: Du är underbar människa! 
Frugan<3Frugan.
2år och många mer.

Elin: Vad skulle man göra utan en sån som dig? ahdu, en mycket bra fråga.
Du är grymt älskad.

Men nu har jag la skrivit av mig kan man säga, kommer ju fler tillfällen!
Men måste bara säga att det är bara 2veckor kvar till JULLOV, WIIIIIHOOOO!

KISSES TO ALL THE BEAUTIFUL PEOPLE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0