Hej å hå, farbror blå ! <3

Jaa som sagt så hade ju min kära vän Emely besök av alla vår älskade farbror blå ! =)
(Såhär allvarligt kanske det inte var men ändå xD )



Idag gick jag upp tidigt och körde Johan till bussen och åkte och gymade =) det va as skönt ! :)
"Tävlade" mot en gamal gubbe ! Kunde ju inte vara sämre än honom faktiskt ! Så efter ca 40 minuter på bandet så var jag helt slut xD
Hämtade Sabina från skolan och åkte hem till henne =)
VI drack kaffe å massa grejer ! MYSSSSSS !
Jag sitter hos Bina nu vi tittar på Tenacions D =)
Har bara sett en stund men verkar vara en skit kuuuul film xD HAHAH :)
Ska snart åka till Ströömma =) <3
Hörs sen
Kärlek å Respekt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0