We could be heros, we could be angels in the sky <3 *5 Oktober*

Klockan är halv 7 på morran och det är KÅLSVART ute !
Jag älskar det, för det betyder att hösten är på väg och att det snart är vinter och vinter i mina öron är SNÖÖ !

Måste berätta om min helg, den har varit kanon =)
Fredags -
Tro det eller ej, men jag och Johansson pratade på msn , vi pratade för första gången på 2 månader !
Och jag fråga om han ville me te kungsbacka och det ville han, efter ett tags tjatande av Hanna the king ! 
  Det kändes väldigt bra att vara med dig ! Äntligen har saknat dig väldigt mkt Johan , tack för snacket med <3
Det var mkt trevligt i Kungs och alla är HELT underbara ! <3

Emil, Linnéa, Simon och Alexandra
<3


Lördags -
Var på tjejmiddag hos Johanna, det var trevligt.
Johanna hade två väldigt snälla vänner, jag aldrig hade träffat förut som jag fick träffa i lördags,
Jessika och Alexandra =)
Jag var tvungen att dra te kungsbacka vid halv 10. För mamma var grinig så jag var tvungen att komma hem tidigt ! Så jag var hemma halv 1 och då ringer Christoffer Österberg och frågade om jag kunde köra pojkkarna till Bollebygd för det skulle vara fest i Hestra ! jaja, tänkte jag , jag är la hemma om ca 1 halv timma igen :)
Aaah lr hur jag önskade det ! Dom sa att festen var slut klockan 02.00 . Så sa Coffe att jag lika gärna kunde stanna eftersom dom snart skulle hem, för jag skulle köra hem dom me .. Så det gjorde jag träffade alla mina gamla handbolls kompisar =) SAKNAT ER !
Joo, sant hade han, festen slutade klockan 02.00 för att folk bråkade, det var slagsmål, Hindåsarna mot Bollebygdarna.
Så jag stog och väntade i 45 minuter på att alla skulle slåss klart xD
JAg stog och pratade med Mattias och lill Chemander. Det var ungefär vi 3 som inte slogs på hela parkeringen xD
Sen fick Emil en snyting på Näsan så han blödde, då fick jag plåstra om honom.
Men sen hade dom slagits klart, 3 fläskläppar, 1 blåtira och typ en halv spruken näsa. Jaa, då slängde jag in pojkkarna i bilen och åkte till hindås och lämnade av dom !
Det var faktiskt en trevlig kväll och det var väldigt länge sen jag träffa dom helt underbara pojkkarna !

Söndags-
Var på Majas dop, hon är helt underbart söt !
Jag var barnvakt åt FilliPille, så söt är han !
Jag gick runt med honom när vi var i församlingshemmet, sen åkte Annika och Staffan hem med Fille då fick jag Maja istlt <3
De bästa jag veeet <3 kan bara inte sluta tänka på söta Maja och söta FillePille <3
Sen gjorde jag inte mkt, åt och så kom Lena och Thomas förbi med Kevin och Sebastian så var jag barnvakt en stund till ! Dom åkte hem vid 6 lr ngt, då gick jag in och kolla på datan, somnade typ 20.00 xD
Inte alltid man gör det !

kanske därför jag är uppe nu när jag inte behöver xD
Vaknade helt av mig själv halv 6 xD





Nu ska jag till skolan :( <3

 

Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0