The perfect life, has come to stay =) *19 Mars*

Tankarna det senaste : Mkt om 2009, så nu skriver jag bara vad jag tänker igen :D

Det är ju bara så att 2009 är fan det bästa året, det har snart gått 3 hela månader och inget kan stoppa mig.
Det har hänt mkt saker, men inte ens saker som det som hänt har stoppat mig, så fucking jävla underbart, trro inte jag varit olycklig en ända dag på detta året !
Okej, början av året, Jocke blev tillsammans med Tina, jag blev glad istlt för svartsjukoch några trodde jag skulle ta självmord eller typ i den stilen. Nej tack, inte 2009 :P.
Sen skolan går skit dåligt just nu, men inte ens det stoppar mig.
Kompisar som mår dåligt och klart jag bryr mig, men jag bryts inte ner.
Jag står på samma plats, det är en lycklig plats och jag vill aldrig komma från den. för 1 årsen vid denna tiden ehm,.. slutet av Mars, va tsmsn me jocke, gick ettan på gymnasiet, ehm va bästa vän med johan, hade ingen nasrin... Ehm,.. okej då trodde jag att jag va lycklig, men det finns inget som går upp mot detta. klart jag va lycklig, men inte som nu.
Nasrin, du är mycket av min lycka. för att du sprideer glädje ! Jag tycker om det så himla mycket ! tack alla andra som finns i livet och bara gör allt lycklig hela tiden, vart jag än är, känner jag lycka och speciellt nu när våren kommer. SOMMAR snart, wheels and wings. Classic car week i Mora, äääh fy fan va underbart, jag njuter varje sekund ! <3

Vet en pojkk jag vore tacka lite extra för att sprida glädje, fy fan. Du kom verkligen in i livet i rätt tidpunkt. Fy fan, blir glad bara att höra ditt namn. Jag saknar dit leende, jag saknar allt med dig , verkligen, tror inte jag KAN hitta något dåligt med diig. Inte än ialf;) DU är trevlig, snäll, söt, gulligt, snygg, ett leende som kan smitta VEM som helllst, helt perfekta tänder(kanske bara jag som kolla på), helt perfekt är du i mina ögon ! TACK för att du värmer mitt hjärta bara av att finnas i det <3=) '_'L <3

Idag ska jag på Bröllop =)
Det kommer bli JÄTTE kul, men min hjärna kommer balla ur.
Nasrin "snygga" bror ska gifta siig, alltså ni förstår bara arabiska, tror ni min hjärna balla ur.
Nu ska jag förklara varför. Arabiska är ett språk som jag över min döda kropp vill förstå, alltså sitter jag och verkligen kocentrerar mig när dom pratar för att verkligen försöka, men ehm, om ni någonsin har hört hur arabiska låter, så förstår ni att jag inte fattar ett ord. och det gör mig väldigt frustrerad ^^

Jag ska göra mig i ordning nu, var bara tvungen att skriva av mig lite .

Thnx life <3
thnx 2009<3
thnx nasrin <3<3
thnx alla <3
and thnx '_'L<3<3

Kommentarer
Postat av: Nas with the Ass

thank YOU <3

2009-04-13 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0