När jag slutade leta efter det perfekta livet, det var då jag fann det. *3 Mars*

Asså jag måste börja med att säga,
Kan fan inte sluta tänka på diig. Allt som har med diig att göra får mig att le, när jag tänker på diig , kan jag inte sluta le, det går bara inte. Du är så himla FIIN och underbar. Du har något som ingen annan har. Du är en sån bra vän och väldigt snygg också och ditt leende kan förstrolla VEM som hellst.

Jag kan inte annat än att älska livet just nu . Allt går enligt planerna, lr vafan dillar jag om ? vilka planer :P allt går bra nu ialf x D

Satte i p-stav igår , lite ont, men jag överlever xD Lätt värt=) (tror jag)

Idag har jag och Nasrin nördat massa Guitar hero . Vi är lediga men jag var upp med tuppen och först åkte jag och Tim till Hindås hem till Emelie och hämtade xbox kontrollerna och sen åkte vi ner till pendeln och ställde min älskling där så tog vi tåget och jag kom till Nasrin till 8.45... =) Sen lirade vi guitar hero = ) sen åkte vi till vårat hemliga ställe och handlade till discot.... sen åkte vi hem och lirade mer och sen till praktik i mönldal ingen kommentra. men när det var slut hade jag väldigt trevlig med 5 av pojkkarna, okej det där lät fel xD men skit samma orkar inte förklara är trött :P

Ska sova nu kanske blogga imon vem vet xD <333

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0